Diensten

Als zelfstandig onderwijskundige ben ik in te schakelen voor o.a.:

  • het ontwerpen van onderwijskundige concepten voor bijvoorbeeld educatief materiaal;
  • het redigeren (o.a. eindredactie) van teksten/toets- en lesmateriaal;
  • het toetstechnisch verbeteren van bestaand toetsmateriaal;
  • het psychometrisch analyseren van toetsresultaten;
  • het maken van nieuwe (RTTI-) toetsen of (RTTI-) toetsitems o.b.v. lesmateriaal;
  • het schrijven van rapportages;
  • het doen van onderzoek.

In mijn werk ben ik veelzijdig en flexibel: als het ook maar enigszins mogelijk is, zorg ik dat het voor elkaar komt. De combinatie van creativiteit en resultaatgerichtheid die ik heb als fluitiste komt ook tot uiting in mijn werk als onderwijskundige; mijn brede ervaring met verschillende doelgroepen is een grote meerwaarde.
De wereld van verschil tussen 1 vmbo en 6 vwo voel ik haarfijn aan, en ik vind het leuk om de formulering van teksten of toetsvragen daarop toe te spitsen.
Ook ben ik bekwaam in het scheiden van hoofdzaken en bijzaken en weet ik snel tot de kern te komen. Analytisch denken en structuur aanbrengen zijn voor mij een tweede natuur.

“Weiger te geloven dat er dingen zijn die je niet kunt doen.”